BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 29, 2010

kena marah....

kenapalah bila kita dh semakin berumur n penyakit mula byk buat sarang dalam badan kita, kita jadi asyik nak marah je........well this hapen 2 my beloved mother.......i love her so much than i think i cant accept the way she treat me like im not even he daughter.....IT REALLY HURT..

my mom is geting older n skarang pun kaki dia ada problem so aku memang paham situasi dia bila dulu masa muda2 kita blh buat macam2 sendiri, x payah nak mintak tlg sesape tapi bila dh tua semua bnda kena mintak tlg org lain buat......tapi masalah kat sini semu benda yg dia suruh org lain buat semua dia x puas hati, dan yg paling tersentuh hati bila dia ckp dia benci semua anak2 dia coz 1 pun x bl di harap.....

evey movement we make, with who we want to go out, sampai pukul brape nak keluar, brg ape kite beli semu nak kene dapat green light dr dia dulu kalau x sampai esok pun dia x nak pandang muka aku ni macam aku ni jijik dipandang huhuhuhuhuh.....

so di sebabkan my mom x sehat sgt aku becadang utk x kelua rumah sgt just lepak kat umah je.....tapi bila duk lepak umah macam2 lak dia coment aku malas la, bgn lambat la, asyik tgk tv la dan lain2.....masalahnye aku ada ape tlg g anta bapak aku g kerja amek dia dr kerja, sidaikan kain baju bsh pinggan n sebagainya tapi kenapa lah bnda 2 semu x dihargai pun......my dear sister only cook for her tiap2 ari dia puji macam puteri raja........dia rajin memasak, pandai masak, bgn pagi2 masak tuk mama, kemas dapur lepas makan.......dan itu dikatakan rajin macam la aku x wat keje langsung.......................STRESSSSSSSSSSSSS

0 comments: