BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 20, 2010

bila duit dh kering

tadi petang saya pegi jj menemankan teman saya yg mahu membeli seluar serta mahu berbuka puasa juga.....niat saya hanya untuk meneman tetapi akirnya saya juga membeli seluar jeans baru....saya berasa sangat lah menyesal kerana setelah dipikir-pikir kembali saya telah kehabisan wang perbelanjaan untuk minggu ini.....huhuhuhuhu macam mana la saya boleh biarkan nafsu membeli saya ini menguasai diri saya dan sanggup saya membeli seluar tersebut dan menghabiskan duit perbelanjaan pada minggu ini, maka terpaksalah saya mengikat perut untuk minggu ini....adakah dengan cara ini saya boleh kurus heheheheh berangan la plak....apa-apa pun seluar telah pun dibeli maka terpaksa lah saya menerima nya dengan hati terbuka, x kan la dengan seluar pun saya nak membenci bukan salah dia pun saya yang beli dia......sian seluar tersebut.....dengan ini saya berjanji untuk berbuat baik terhadap seluar tersebut tanpa ada perasan marah atau benci terhadap seluar tersebut kerana ini semua salah saya yang tidak berfikir panjang dan hanya mengikut nafsu jahat yang cuba membuat duit saya habes begitu sahaja huhuhuhuhuh
kalu mama tahu lah saya berbelanja begini pasti saya kena marah dengan terok huhuhuhuhu

0 comments: