BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 20, 2010

hari ini

hari ini saya berpuasa.....jadi saya bangun pada pukul 1.30 tengah hari elok-elok tengah bangun n nak g cuci muka masa 2 lah azan zohor berkumandang.....apa punyer anak dara la bangun pun tengah hari sepatutnya org lain dh g makan tengah hari saya baru boleh makan sarapan tapi nak wat cam ne dh mata saya ni mengantok yg teramat sangat sampai rasa macam ada org sengaja letak gam gajah agaknye kat mate ni sampai x leh nak bukak langsung mata huhuhuhuhuh lepas je bangun saya terus pegi mandi maklumla dh la bangun lambat x kan la nak mandi pun lambat gak nanti berbau lak satu umah ni ....... selepas mandi saya terus menyambung kerja sekolah saya iaitu untuk menyiapkan proposal untuk tesis saya pada sem depan......kelam kabut saya buat tadi setelah melihat kawan-kawan saya yang lain yang sememangnya bijak pandai dan rajin berbanding saya yang malas lagi amat-amat malas ni sudah siap dengan proposal kebanggaan mereka.......setelah itu saya pun dengan bertungkus lumus menyiapkan proposal saya yang x la seberapa sangat ni agar saya dapat menandingi mereka seperti ultraman melawan dinasor walaupun itu hanya angan2 saya kerana saya tahu tahap saya bukan macam ultraman, superman,batman mahupun spiderman yang mempunyai keistimewaan masing2.............saya hanyalah insan biasa seperti sindelella, snow white yang hanya mampu menunggu prince charming datang menyelamatkan saya hahahahhahahah berangan terlebih la plak........by the way berbalik kepada aktiviti saya tadi, seterusnya saya keluar berbuka puasa bersama teman2 seperjuangan yang juga sedang menggantikan puasa mereka yang telah ditangguh lama dulu.....jadi kami buat keputusan untuk makan di jony sehingga kenyang perut saya sampai tadi masa semayang maghrib kat surau pun rasa susah sangat nak rukuk coz perut dah mampat sangat hahahhahaah nasihat kepada adik2 yang sedang berpuasa sila makan secara berpada jangan ikut nafsu makan yang jahat yg cuba untuk menghasut kite supaya makan banyak yg boleh menyebabkan kite gemok dan seterusnya menyebabkan kite malas nak buat apa2 lagi dah sehingga mata terasa nak tidor semula........

0 comments: