BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 21, 2010

hari last ganti puasa

akhirnya habis pun aku gant puasa setelah sekian lama aku menangguhkan dari melaksanakan ibadah puasa ni......di sebabkan hari ni hari last aku ganti pose maka makan pun ingat nak lebih la dan dengan tamaknye aku membeli tanpa menghiraukan duit poket yang sebenarnye dah kosong bak air kosong yang kite x nampak warna pun dalam air 2 macam 2 lah duit aku yang telah banyak aku belanjakan bak air pancut mencurah-curah keluar tanpa henti huhuhuhuhuhu nasib la perut nak makan tapi bila dh start makan sikit dh rasa kenyang sedangkan banyak lagi makanan yang x makan lagi.....ni lah padahnya bila perasaan tamak menguasai diri........hari juga aktiviti harian aku sangat lah memenatkan badan, rasa cam nak pegi mengurut kat spa la plak rasanya hehehheheheh hari ni aku pun bangun pagi kerana kene pulang kat umah mama sebab nak kene bawak dia g amek ic dia kat carefour...n kene teman dia g bayar duit kete......selesai dengan mama aku terus balik shah alam.....sempat rehat kejap je.....aku baru nak lelap mata...echah kejut lak suruh g kelas nihon go aka jepun......perasaan malas yang teramat sangat terus tersentap didalam jantung tetapi aku ringankan badan untuk pergi juga kerana niat untuk ponteng waktu bulan ramadhan yang mulia nanti.....bak kate seyna masih awal lagi ni nak ponteng kite kene ingat masa depan mungkin ada perkara yang lebih penting untuk kite ponteng di hari kelak hahahahhhh
ok la sampai sini dulu tuk hari ni kalu ada masa lagi kang aku update hehehhehehe

0 comments: