BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 21, 2010

studio......

setengah hari di studio......apa nak wat, bosan la plak rasanye so bukak la blog ni, ingatkan leh hilangkan bosan tapi x tau la plak nak tulis pe macam aku kehilangan arah coz x tau nak wat pe..........arghhhhhhhh stresssssss la bila x de benda nak wat huhuhuhuhu mekna dh ajak kuar makan tapi perut aku yang telah aku sumbatkan sebungkus nasi lemak ni cakap aku masih kenyang x yah la nak sumbat benda2 lain kang aku kuar kan balik gak......so cam ne ni nak makan ngan mekna ke x kalu x kuar sian lak kat dia coz dia x melantak pape lagi dr pagi tadi.......bukan cam aku telah banyak benda aku sumbatkan mula2 makan nasi lemak pastu melantak makan nuget n roti hotdog pastu kunyah kudap2 apollo pasni nak makan tengah hari lak.......uish bayak giler makan........ni semu berlaku disebabkan aku x tau nak wat pe kat studio ni selain makan.....makan adalah satu2 cara untuk aku menghilangkan bosan hehehehheheh

0 comments: